کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9456 | مشاهده و دانلود: 765796612 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/15 | اعضاء: 319372 | نظرات: 38025
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

خبر خوشی در راهه...گوش بزنگ ما باشید

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در سال گذشته روزانه 750 بازی اندروید و iOS عرضه شد

ظاهرا وقتی که قضیه به بازاریابی در صنعت بازی‌های موبایل مربوط می‌شود، همه چیز به سازنده و ناشر بستگی دارد تا کاری کنند که بازی‌شان در جوامع عمومی دیده شود. در سال گذشته به طور روزانه بیش از ۷۵۰ بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد که این رقم سال به سال در حال افزایش است.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایک رز که در کمپانی تاینی‌بیلد وظیفه یافت استعدادهای این صنعت را دارد، این هفته در طی همایش توسعه دهندگان بازی در رابطه با دیده شدن و فروش خوب در هر یک از بازارهای دیجیتالی صحبت‌هایی کرد. با توجه به صحبت‌های رز، بازار فروش بازی‌های موبایل کمی ترسناک است، چرا که در سال ۲۰۱۴ روزانه حدود ۵۰۰ بازی برای سیستم عامل iOS و حدود ۲۵۰ بازی برای دستگاه‌های اندروید عرضه شد. همانطور که مشاهده می‌کنید بازار فروش در صنعت بازی‌های موبایل فوق العاده شلوغ است.

رز صحبت‌های زیادی درباره اینکه کدام پلتفرم مکان بهتری برای عرضه بازی است، انجام داد و اینکه چگونه این مسئله می‌تواند منجر به بالا رفتن قابلیت کشف بازی شود و اینکه دوباره چگونه در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌تواند بر روی فروش بازی تاثیر بگذارد. وقتی که درباره موبایل صحبت می‌کنیم، بازی‌ها باید جوری ساخته شوند که از فروش خوب لذت ببرند. در حقیقت ما تصویری از کنفرانس رز در GDC داریم که نشان می‌دهد چگونه نحوه نمایش بازی و پشتیبانی اپل یا گوگل بر روی فروش تاثیر دارد.

GDC 2015

همانطور که مشاهده می‌کنید برای بالا بردن فروش بازی از دو هزار نسخه فقط باید یکی از قابلیت‌های اپل یا گوگل را به بازی خود اضافه کنید. واقعا عجیب است.

حال قضیه بر روی پلتفرم‌های دیگر چگونه است؟ بدون بازاریابی خاص و دریافت امتیازات ضعیف می‌توانید یک هزار، پنج هزار یا حتی ده هزار نسخه از بازی خود را به فروش برسانید. به نظر می‌رسد که بر روی موبایل وضعیت برای این بازی‌ها مانند لبه تیغ است: یا شکست یا موفقیت. حال این اوضاع بر روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دستی چگونه است؟ خیلی راحت بازی را عرضه کنید تا موفقیت زودگذری را تجربه کنید و تلاش در یوتیوب یا دیگر شبکه‌های اجتماعی به علاوه دریافت نقد‌های نسبتا مثبت می‌تواند منجر به فروشی قدرتمند یا حداقل میانه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25500 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/17 تعداد مشاهده: 1756
سافت گذر